FamiLY QiQi & LaLa

11:56 PM Edit This 0 Comments »

NamE:QiQi
UmuR:1Thn 4bln
Haa...ni la meow aku..dia ni KING kat umah aku ni..masa beli dlu aku ingat betina,skali bwk gi klinik doktor tu ckp jantan laaa...hahaha..qiqi ni meow kesayangan mak aku.Aper xnyer,ape pon dia uat kat umah ni xkn kena marah ler.Aku kadang2 marah pon silap2 aku yg kena marah balik ngan mak aku.Dh mcm aku lak anak angkat..huhu




NamE:LaLa
UmUR:1thn 1bln
Ni isteri tercinta nyer si QiQi...hehe..Dio org ni romantik tau..haha..Kalo dua2 dpt kluar sama2 abes rumah aku jd kucar kacir,aper x nyer..Asek dok main kejar2 jer.Naik poning kpala ni kadang2.Tp ni la kucing kesayangan aku,bkn aper...Sbb bulu dia superb...Aku asek main sikat2 jer.Kalo korang tgk si lala ni msa dia jalan,ekor dia dh mcm bunga manggar(aku xtau la eja dia).

NamE:aNak2 QiQi & LaLa
UmuR:1bln 12hari
Ni la hasil dari perkahwinan nyer QiQi & LaLa.Ni la kau nk cerita pengalaman aku sambut dia org ni.Lala ni mula2 dia mcm semput2,muntah2,pastu dok dlm cage lak asek xtentu arah jer,bl kluar lak asek dok kat dpn bilik air jer.Pastu aku search la kat internet simptom2 dia ni,skali dia kata myb pregnant.Esk nyer tu pon aku bwk ler gi klinik....Tp skali doktor ckp xdpt rasa aper2 kat dlm perot dia.Nk scan lak klinik tu xder scanner.Kecewa lak gak...huhu
Lps sebulan lebih aku bwk la meow2 aku ni mcm biasa gi klinik utk cek dia org ni.Skali tu doktor picit tuttt si lala ni,skali kluar la susu dia..hehe..pastu doktor ckp kat aku suruh dtg lg sebulan...wah...aku dh heppy giler nk dpt cucu.Haaa...Korang nk tau,doktor tu mmg xpndai lngsung.Ape x nyer,ptg tu gak lala aku tgk dh lahir kn anak2 dia ni...huhuhu..mak aku dh jerit 1kmpung.Aku agak la kelam kabut,sbb aku ni geli skit.Anak2 dia dgn ader lg tali pusat smua.Mula2 kluar 2 ekor,aku tgk 1 tu dh xbernyawa,giler sedih.Jd aku amek la dia and mandi kn dia pastu kebumikan.Sedih nyer..Tgh aku kebumi kn anak dia,mak aku jerit lg..Aper x nyer,lala kluar kn produk dia lg dua..hahaha..heppy nyer aku..yer la,ingat dpt sekor jer..Skali dpt ler 3 ekor.Pastu aku biar kn jer lala ngan anak2 dia..sbb aku nk prepare utk rumah dia smua(rumah dlm kotak jer).Ok la,kalo agak2 meow korang ader simptom2 mcm aku ckp ni,dh bleh2 la prepare utk sambut cucu baru...hehehe

0 comments: